هلیاهلیا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نازبانوی مامان بابا

ما (من و نی نی) از همه عزیزانمون ممنونیم

1390/5/17 11:21
نویسنده : مامان سارا
284 بازدید
اشتراک گذاری

می گن یه خانم در دوره حیاتش طی ۳ مرحله عزیز می شه: ازدواج- بارداری و زایمان

 

ولی من فکر می کنم بعد از ازدواج طی این مراحل بیشتر مورد حمایت و محبت قرار می گیره چون همه غیر از خودش می دونن که بار مسئولیت خانم کلی بالا رفته و بدون حمایت عزیزانش نمی تونه تو شرایط جدید خودش رو جمع و جور کنه...

قضیه من هم تقریبا همینطوریه... بابای نی نی تو خونه و مامان جون و بابا جون به اضافه خاله های نازنین و دایی جون توی مهر و محبت- پخت و پز و تغذیه چیزهای مقوی حتی قبل از اینکه هوس کنی  از طرف دیگه...

خدا رو از بابت این نعمت ارزشمند و غیرقابل جایگزین سپاس و از همه عزیزانم که حمایتم می کنن ممنونم...

عزیزم آرزو می کنم من و بابایی هم بتونیم از عشق و حمایت سرمستت کنیم و خدا بهمون لیاقت و لذت داشتن دائمی یه خونواده گرم- با نشاط و سالم رو عطا کنه... آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سبا
3 آبان 90 15:26
نمیشه حالا همش عزیز باشه؟ حتما باید ازدواج کرد که عزیز بشه آدم؟ اینم شد زندگی؟ ای خدا مصبت و شکر.... راستی نی نی کوچولو خان داییت خیلی ماه و گل هستش حلال زاده هم که به داییش می ره خیالم ازت راحته