هلیاهلیا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

نازبانوی مامان بابا

شمارش معكوس تا اومدن ملوسك خانم

1390/11/30 8:49
نویسنده : مامان سارا
590 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزكم با آماده شدن اتاقت ديگه رسماً آماده اومدن شما هستيم.... و به قول بابايي تو اتاقت روزهاي آخر رو با شور و شوق بيشتري به انتظار مي مونيم... از ديروز و با شروع هفته 36 حركات شما خيلي خيلي بيشتر شده و كاملا معلومه كه داراي واسه لمس دنيا آماده مي شي... اين روزها همچنان مشغله ماماني زياده و واسه همين خيلي خيلي تند مي گذره...طوري كه گاهي فكر مي كنم از داشتنت تو وجودم سيراب نشدم و كلي لذت نابرده دارم.....

عزيزم اگرچه حدود 1 ماه تا اومدن شما باقي مونده ولي قراره ماماني توسونوي هفته 38 شما رو ببينه... مي گن اون موقع حتي موهاي خوشگلكم هم معلوم مي شه... من و بابايي خيلي بي تاب ديدارتيم و اميدواريم دكتر همه چيز رو براي زايمان فيزيولوژيك مناسب بدونه و ماماني و بابايي بتونن از لذت لحظه ورود شما بهره مند بشن.... آمين

راستي نازنينم فردا آيه جون دوست شما متولد مي شه... منيژه جون اميدورام زايمان راحتي داشته باشي.... آيه جون ورودت رو از دنياي جنيني به نوزادي تبريك مي گيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ونوشه
30 بهمن 90 15:00
به به
سارا جون موقع زایمانت سارای من یادت نره ها
لحظه های قشنگی برات ارزو میکنم


ممنوننم ونوشه جان. حتما گلم. از قول من ساراي نازنينم رو كلي ببوس
زهرا مامان آینده
3 اسفند 90 23:49
ما هم منتظریم انشاالله عکس نی نی نازتون رو ببینیم


ممنونم زهرا جان. ما هم اميدواريم فسقلي ملوس شما رو ببينيم