هلیاهلیا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نازبانوی مامان بابا

روزگاری که بی درج خبر گذشت....

1390/5/16 10:46
نویسنده : مامان سارا
363 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم با وجود تصمیم قاطع برای بی خبرگذاشتن جمع تا ۳ ماهگی مثل همیشه روزگار طور دیگه ای پیش رفت...

 

نخودکم زندگی عدم زمینی رو هم همراه داره... هر چند تلخ... سه شنبه ۴ ام این ماه یکی از نزدیکان رفت پیش خدا همون جا که ازش اومده بود... از اون روز به یکباره انگار با ویار آشنا شدم... اونقده که بیشتر تو خونه خوابیدم... نه خیلی تو مراسم بودم و نه سرکار می رفتم... نتیجه اینکه همه فهمیدن...

تازه حس ششم بعضی ها هم که نیازی به خبر نداره... مثلاْ باسین جون پیام داد که به همه دوستاش گفته خواب دیده و مطمئنه تو توراهی... آخ که چقدر جاش خالیه و دلم کلی تنگش شده...

خلاصه این از اقوام مامانی که زودی فهمیدن. واسه خیلی از فامیل و بویژه عزیز خانم که خیلی دوست داشت بیای و حالا تو داغ فرزند بود تو یه خبر ناب و امیدبخش بودی...

خونه موندن چند روزه و جلساتی که با بی حالی همراه همکارهای خانم و صد البته تیزم بودم هم تو اداره خبررسانی کرد...

غیبت تو مراسم افطاری اقوام پدری هم خبررسانی رو کامل کرد...

تو این مدت کل دستور گرفتم برای بهبود حالم: اینکه پاشویه آب نمک کنم... سیرابی بخورم (که تا به حال ریختش رو هم تحمل نمی کردم)... کندر و نبات کم آسیاب و مصرف کنم... نخود و مویز بخورم... کراکر سبزیجات مصرف کنم و ....

خیلی هم مهمه که گرسنه نمونم چون این وضعیت رو تشدید می کنه...

عزیزم می بخشی این روزها روبه راه نیستم اونقده که هرکی از حال تو می پرسه می گم نمی دونم اما مامانش که ردیف نیست..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سبا
29 مرداد 90 13:28
ببین از الان تکلیفمو با تو نیم وجبی که هنوز نیومدی یک سره کنم . به من میگی سبا بدونه هیچ پسوند و پیشوندی .... هر چند میدونم زبون که باز کنی اولاش به من میگی ابا!!!!! مثل او خاله پریسات D: بعدشم رو دیکته اسم من حسابی کار کن !! البته اینو تا مدرسه نرفتی گیر نمی دم بهت بنابراین یه 7 سال راحتی D:
پريسا
3 آبان 90 15:27
الهی... از همین الان می دونم نی نی جون که خوشگل ترین نی نیه دنیا می شی همه دارن واسه دیدنش لحظه شماری می کنن
سبا
3 آبان 90 15:27
این همونه که به من می گفت ابا!! تو متشخصتر باش بگو سبا که کلاهمون تو هم نره D:
سپيده
3 آبان 90 15:28
نی نی سلام! منم یه خاله ی دیگتم که بعدا باهام آشنا میشی... قدر مامان باباتو بدون که وقتی هنوز خبری ازت نبوده کلی تلاش کردن که وقتی میای راحت و خوشحال باشی. هنوز ندیده میدونم تو خوشگلترین نی نیه دنیایی و کلی چشم براهتم. :-*