هلیاهلیا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نازبانوی مامان بابا

اولين مراجعه به پزشك

1390/5/3 10:45
نویسنده : مامان سارا
428 بازدید
اشتراک گذاری

دكتري كه قصد دارم براي زايمان پيشش برم ايران نيست تا ۹ مرداد.....

 

يه دكتر دم سفر ديگه با راه نزديك گير آوردم . با اصرار وقت گرفتم برم پيشش... تو زمان باقيمانده رفتم خونه پدري. مامان مي خواست بره بيرون و اصرار مي كرد تا برگشتنش بمونم اما من تا ۵ بيشتر نمي تونستم بمونم... خلاصه كار ماماني زود تموم شد و وقتي برگشت با نگاه تيز و نافذ مادرانش پرسيد كجا مي ري...

بلاخره مامان خوشگل و عزيزم اولين نفر خارج از خانواده ۳ نفريمون بود كه خبر اومدنت رو بهش دادم با تاكيد به اينكه پيش خودش بمونه ....

بگذريم....

 دكتر تا برگه آزمايش هاي پيش از بارداري و بعد از بارداري من رو ديد. پرسيد چند ساله ازدواج كردي. بعد از جواب، گفت تحسين بر انگيزه گذاشتي سرفرصت.... اين جواب رو از كمتر كسي مي شه انتظار داشت.........

عزيزم خلاصه يه پرونده برات باز شد و فهرست دستورات رژيم غذايي و معاينات و آزمايش ها و سونوهاي بعدي تعيين شد... فعلا هم بايد برم واسه آزمايش روتين بارداري...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سبا
3 آبان 90 15:30
نی نی جون تو خیلی خوشبختی . یه مامان ماه داری با یه بابای مهربون . خدا خیلی دوستم داشته که این دو تا فرشته رو تو زندگی من گذاشته حالا هم که تو داری میای چقدر حس خوبیه منتظر دیدنه نی نی دو تا فرشته.... کلی منتظرتم فرشته کوچولو. یه دنیا بوس با یه دنیا عشق .