هلیاهلیا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نازبانوی مامان بابا

دیدن پریناز کوچولو

1390/10/5 13:15
نویسنده : مامان سارا
626 بازدید
اشتراک گذاری

گلم دیروز رفته بودیم خونه پریناز کوچولو.... نی نی ١٥ روزه بهاره جون و دایی علی... کلی فسقلی و ملوس بود این نی نی ما.... شما هم فکر کنم دلت می خواست بیای با هم بازی کنین چون از وقتی رفتیم اونجا کلی شیطونی کردی....

قربونت برم خیلی دوستت دارم و وقتی اینقده ورجه ورجه می کنی دلم می خواد بچلونموت و یه دل سیر ماچت کنم اما خدایی وقتی دلم نمی آد پریناز ٣.٥-٣ کیلویی رو ببوسم  ببین چی می کشم با این احساس قلنبه شده نسبت به ملوسک ١ کیلویی نانازم....

عزیزم این چند روزه هوا خیلی آلوده بود و مامانی کاملا بی حس شده بود.... اونقده تخلیه انرژی شده بودم که به حرکاتت واکنش خاصی نشون نمی دادم .... واسه همین کلی عذاب وجدان داشتم که باهات چندان حرف نمی زدم و فکر می کنم مامان خوبی نیستم... ولی خبر خوب اینکه بابایی چون خیلی شما رو دوست داره می خواد هواساز بگیره تا من مامان بهتری واسه قند عسلمون باشم....

عزیزم دنیای ما آدم ها خیلی مسخره است و پر از بی مبالاتی.... طبیعت رو از بین می بریم و واسه یه تعطیلات کوچولو خودمون رو به در و دیوار می زنیم تا یه سفر به مکانی خوش آب و هوا داشته باشیم.... آب رو آلوده می کنیم و به جاش به هم توصیه می کنیم از آب معدنی یا آب تصفیه شده استفاده کنیم..... هوا رو آلوده می کنیم و جاش دست به دامن هواساز می شیم.... با این وضعیت از پیاده روی محروم می شیم و به جاش دست به دامن باشگاه و تردمیل می شیم یا بدتر از اون تحرک بی تحرک...

آخ که چقده دلم می خواست دنیای که تو توش وارد می شدی اینجوری نبود یا ما می تونستیم تو محیط بهتری شما رو پرورش بدیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

جغله كوچولو
26 آذر 90 12:48
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.
ونوشه
26 آذر 90 23:21
ماهم خریدیم خیلی وقته برای سارا مخصوصا ..اما یکی از دوستانم مارک شارپ داره خیلی راضی تره ... بعنوان یه گزینه بد نیست بهش فکر کنی ...


ممنونم ونوشه جونم خيلي اطلاعات خوبي بهم دادي حتما دنبالش مي رم. سارا جون رو هم از قول من كلي ببوس
مامان آرینا
30 آذر 90 12:40
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .
جغله کوچولو
1 دی 90 0:28
سلام تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛ ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است شب یلداتون مبارک باشه یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو بگین اینم لینک عکسم http://www.jegheleh.ir/l01.jpg شاد و موفق باشید
جغله کوچولو
3 دی 90 23:20
سلام خاله. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...